BlackCerry Kızlar hep saçlarım dökülürdü ama son bi kaç aydır aşırı dökülmeye başladı bioxin, bioblas, sebamed şampuanlarını kullandım zerre etki etmedi dermatoloğa gidicem ama bi türlü fırsat bulamadım varmı saçı çok dökülen nedeni ne olabilir acaba