Kızlar ev sahibimiz mayıs ayında gelip oğlum evlenicek diye çıkamamızı istediler 3 ay zamanımız vardı eci başkasına vermiceğini dediler o süreçte çok yıprattık 4 aylık bebeğimle oğlumla zar zor bir ev bulduk ağustos ayında taşındık ama buraya taşındığımız ev de 1 senelik dedi seneye evi satacağı için mecbur kaldık başka ev bulamadık şimdi arkadaşım ilanda bizim eski oturduğumuz evi görüyor 9000tl kiraya koymuşlar ve ben halen ev arıyorum bize oğlum evlenicek diye çıkın dedi ve şuan biz napabliriz