cennetkokulubal eşim tek calisiyo asgari ücret.. oglum adına altın hesabı açtim ona verilen harcliklari kurusuna dokunmadan oraya atiyorum. Ayrica evde bi kumbara yaptim esim her gun cebindeki bozuklari atar icine 15 günde bir bütünletirim cikani direk altin hesabina. Pazar ve market icin belirli bir miktar verir esim ihtiyacim kadarini alirim artan olursa kumbaraya.. annem ve ablam arada bir coxuga biseyler al diye para gonderirler ihtiyaclarini alirim kalani hesaba.. bu sekilde 3 ayda 5 gram altin yapmisim.