OmerAda canım doktorun dediği gibi sık sık gaz çıkarmak şart bir de hangi biberonu kullanıyorsun? Akışı hızlı olan bir biberonsa yutmaya yetişemeyip boğulur gibi olmuştu benim bebeğim de. Biz de prematüreyiz. Nuk first choise biberonla rahatlamıştık,bebeğim çekmezse süt akmıyordu o da boğulur gibi olmuuordu