zeynep321 iyi akşamlar hanımlar Kızım bir yaşına girmek üzere ve ben hiç regli olmadım hamile de değilim .ne zaman doktora gitmem gerekiyor
kahveli_anne Bende doktoruma 1 sene geçti regl olmadım geleyim mi diye sorduğumda emzirmiyorsan gel emziriyorsan gelme demişti. Oğlum 17 aylıkken oldum adet.