Çok farklı sözleşme tipleri olduğu için kafa karışması normal. Süresiz sözleşmeli çalışanlar 3+1 e tabi tutuldu. Yani onlardan 3 yılını dolduranlar kadroya geçecek. Ama zaten 3+1 li olanlar süre şartı aranmaksızın kadroya alındı. Bu durumda be kadar çalışıldığının bir önemi olmadığı için ne kadar ücretsiz izinde durulduğunun da bir önemi yok.