Kızlar bugün antibiyotiğin 3.günü ve dün akşamdan beri oğlumun poposu kıpkırmızı. Oksizinc sürdüm gün içinde kızarıklık yoktu ama az önce yine kıpkırmızı olmuştu. Alt değiştirme pamuğu ile temizlesem de ortalığı yıktı.
Yarın zeytinyağı sürsem ve her bez değişiminde yikasam kesin geçer mi? Yoksa antibiyotik bitene kadar tekrarlar mı? Bugün 5 kez kaka yaptı hemen de değiştiriyorum ama yine kızardı