Bebeğim 22 günlük kan uyuşmazlığımızdan sebep sarılığımızın uzamış sarılık ve 3 ay gibi bi süre olabileceği gibi 1 ay da sürebilirmiş bununla birlikte sık sık emzirmem gerektiğini emzirerek sarılığını atacağını söyledi 2 saatte bir emzirmeyi denedim 1 hafta sonra tekrar gittiğimizde düşmediğini dahada sık emzirmem gerektiğini söylediler 1 saate düşürdüm bu seferde çok emdiği için midesi fazla sütü hep kusuyor buda yetmezmiş gibi burun tukalıklığıda başladı ne yapacağımı şaşırmış durumdayım