Tubifora merhaba yazınızı okudum da redüktan pozitif çıktıysa süt alerjisi değil, laktoz intoleransı laktoz alerjisi de diyebiliriz.. ikisi farklı şey.. laktoz sütün içinde bulunan şekerdir. Benim bebeğim de aynı şekilde ishal her emmeden sonra dışkı, bazen kusma, mukus hep var zaten.. 🙄