Gizem37 Kızlar sizinde oturduğunuz ilçenin belediyesi bebeğinizi ziyarete geldi mi benim gelmisler kapıya not bırakmışlar bebeğinizi ziyarete geldik ama evde yoktunuz hediyenizi verebilmemiz için bizimle irtibata gecin diye. Acaba ne getirdiler cok merak ettim bu arada istanbul çekmeköyde ikamet ediyorum😊 Gelmeleri ve hediye icin herhangi bir yere basvuruda bulunmadim banada süpriz oldu açıkçası😊
Nekwa Gizem37 bizde de varoyle birsey Ben hatta kendim basvurdum 2.5 aylik olduk hala gelmediler 😁 Bizimki bebek bakim cantasi içinde de bir takim biberon v.s. hersey varmis Her belediyenin ayri oluyo ama canım
Arvenceren Gizem37 ankarada yaşıyorum eşim kızmn kimliğini çkrdigı zamn vermşlerdi 10lu hastane çkısı 1 tane biberon emzik portbebe vardı
NNeslihaNN Gizem37 belediyeden belediyeye degişiyordur belki. bana bi kutunun içinde komilinin ufak ufak bebe yagı şampuanı vs öyle şeyler vardı. Bide hoş geldin bebek defteri günlük tutmak için 😀ümraniyede oturuyorum bende hiç bir başvuru yapmadım
Dilanguven Arvenceren Kullanmayı hemen bırakmalısın. Bu ciddi bir yan etki, googlede reçete bilgileri var. Başka bir damla kullanabilirsin.
Edatalha Gizem37 bnde çekmeköyde oturuyorum hiç biyere basvurmadık kimliği çıkınca otomatik onların sisteme düşüyo sanırım çok şirin bi kutuda bebek kurabiyeleri getirmişlerdi ayrıcal bebek çantası içinde derece biberon diş kaşıyıcı şampuan ıslak mendil ve hastane cıkıs seti vardı
Meltem35 Gizem37 Bize de dün geldiler canım bir çanta getirmişler kıyafet biberon şampuan tırnak makası emzik vb. Aklına ne gelirse var içinde ama hiç kaliteli değil. Kullanılmaz yani ben direk Kızılay'a götüreceğim.
zuleyhaeslem Gizem37 sancaktepede her doğum yapana gidiyolar bildiğim kadarıyla yeni değil iki yıldır burdayım sürekli hasta ziyareti bebek görme ziyareti yapıyorlar diye biliyorum
Fatmaugurdoku Gizem37 aa bende cekmekoydeyım bana da getırdıler 😁😁biberon,emzik,sampuan,10lu hastane çıkışı,diş kaşıyıcı,hosgeldın bebgım kutusu ıcınde kurabiyeler var,çantası cok guzel 🤪
Fatmaugurdoku Gizem37 ben önceden tasdelendeydim simdi sancaktepedeyim yakınız ama bi buluasalım ya Sancaktepe Çekmeköy olarak ne guzel olur yaaa😍😍