urazinannesiiiiii canım benim 54 çıkmıştı galiba ya da 56 çok korkmuştum en korktuğum şey kalça çıkıklığı travmam var bu konuda. Benimki de gerilik di oğlumun yani. Ama çok etkilenip bir sür doktorla konuşmuştum
Aynı gün çift bez bağlamaya başladım. Bi sonraki kontrole kadar hiç aksatmadım bir ay sonra geçmişti
Tavsiyem
Çift bez tak
Kucağına alırken bacak arasından tut yani bacaklarını birleştirme ayrı dursun ki kalça otursun
Bi bebeğim daha olursa doğduğu gün çift bez takacağım kontrole kadar. Hiçbir zararı yok