minisinannesiii33 Biliyorsunuz ki banka promosyonları yatıyor. Bende ilk bebeğim küçük olduğu için ücretsiz izne ayrıldım. Şuan yine hamileyim ücretsiz iznimi sonlandırıp gebelik iznine ayrılacağım. Banka promosyonu yatar mı?
duygu_ars minisinannesiii33 valla bende bu postu açmak istiyordum hemşireyim 2 yıllık izin aldım bankayı aradım şubeden öğrenilir dedi
[silindi] minisinannesiii33 biz ozel bi bankayla nisan ayinda anlasmistik o zaman hamileydim çalışıyordum promosyon aldim. banka o zaman ucretsiz izinde olanlara da verilecek sonradan ayrilanlar da iade etmeyecek demisti. Bende iade durumu olmadi