Arkadaşlar bebeğim 3 aylık son zamanlar emerken benle savaş veriyor çığlık çığlığa sonra gazını çıkarıyorum arkasından da kusuyor bu durum sık olmaya başladı emer emmez savaşmaya başlıyor benle ve sonrası kusma başına gelen var mı neden kaynaklı acaba😞😞