Kızlar bebeğim 6 aylık. emerek uyuyordu sonra emerek uyumamaya başladı. kucağımda uyuyordu öyle de uyumamaya başladı. beşikte salla ayakta salla derken işin boku çıktı afedersiniz. 1 saat sallıyorum her uykuda artık bacaklarım koptu sırtım yamuldu.. yarın itibariyle şş pat yöntemine başlıycam. Hiç ağlatmadım bugüne kadar ama artık canıma tak etti dayanacak gücüm kalmadı.. bu yöntemi deneyip sonuç alan oldu mu acaba?