Tunahancansu Ameliyat olali bugün 3.gün.Pansumanimi yenilemek zorunda kaldım.Baktim ki direnin çıktığı yer hala açık.Doktorum yarın pansumanimi cikarmami p.tesi de duş alabileceğimi söyledi.Diren yeri kaynamamis arkadaşlar bu normal mi? Ne zaman kapanır ki
Ysgl26 Tunahancansu benim de öyleydi canım hatta 10 gün sonra dikişler alınınca bile ilk banyoda ben de çok tedirgin olup bin kere aramıştım doktoru hatta sabun şampuan falan gelince yanıyodu hala dren yerleri.. merak etme bişy olmuyo ilk banyodan sonra 2 gün içinde kapanmaya başlıyo zaten..sadece orayı ovalama lif kese vs sürme bi süre
Tunahancansu Ysgl26 ya cevap için çok teşekkür ederim.kapalı mi oldu ameliyatın canım? Sana da doktor ilk 4 günden sonra mi dedi duş? Ay çok fena gözüküyor ya.Su girer diye korkuyor insan.İnsallah kapanır bir an önce
Ysgl26 Tunahancansu evet canın kapalı oldu ameliyat. 5. Gün banyo yapabilirsin dedi doktorum da. Sezaryenden sonra bi de bu olunca heryerim dikiş kesik yara çok moralim bozulmuştu zaten.. bi de üstüne öyle görünce korkuyosun ister istemez
Tunahancansu Ysgl26 benim de hem sezaryen,hem apandisit,hem de bu çok estetik bir göbek bölgem var bir görsen 😆 olsun canımız sağlıklı olsun sana da çok geçmiş olsun canım
Ysgl26 Tunahancansu ahaha valla frankestein gibi oldun diye dalga geçiyor eşim su içince bak fışkırıyo deliklerden diyo.. aynen öyle sağlık olsun napalım.. size de geçmiş olsun acil şifalar dilerim
Meleklianne Zaten kaynama kan dolması gıbı olmustu oraya sonra kapandı. Dus aldıgımda sorun olmamıstı acıma falan olmamıstı ama ılık suyla almıstım ben
Tunahancansu Meleklianne çok geçmiş olsun öncelikle.Umarim benimki de bir an önce kapanır.Daha çok yeni ama apandisit ameliyatinda dikislerden sızıntı olduğu için biraz panikledim görünce.Çok teşekkür ederim 🥰