minikbabyy Minnossareannesi yaa öyle mi ama benim baklaya alerjim var o yüzden noo😬 diğerlerini tuttum👍🏻
irva Minkpndam Ben rizeliyim eşim şırnaklı.Ama mardinde vs çok arkadaşım var.😂 O yüzden süryani şarabı hastalığım var.
irva minikbabyy Süryani şarabı’nın dara’ya hastayım.Arkadaşım mardinden bir papazın ev yapımı şarabını gönderdi mesela hiç beğenmedim.Papaz yapamamış bu işi 😂😂 Eski kaşar mutlaka koyarım şarabın yanına.Ama meze konusunda bu sene kararsız kaldım bakıcam artık.
minikbabyy irva hahah aman onlar ne anlar şaraptan 😂😂 bende tulum peynirine bayılırım şarapla. Meze uydurcam artık kafam eserse gider hazır alıveririm valla çocukla yapması bazen zor geliyor😂
irva minikbabyy Haklısın çocukla bazen zor oluyor.😁 Hazırda olur seçmece yapılır en azından göre göre hahahahhaa 😁😁😁
2bebelianne__ minikbabyy yılbaşında kızım ameliyat olacak akşam eve sağ sağlim gelirsek şükredicem dışarıdan bırşey ler söyler yeriz
minikbabyy 2bebelianne__ çok geçmiş olsun inşallah sağlıcakla mutlulukla evinize dönersiniz😍😍 sağlık herşeyin başı
Gizemlibirisi minikbabyy ben bekarken gece çiğköfte yoğururdu annem.etli.isotlu falan.kuruyemis,cips kola,çerez meyve falan hazırlardik.guzel geçerdi :) ama evlendiğimden beri kaynanamlar zinharrr çağırıyor nerdeyse o gün hiç yemek yemeyecekler 🥺
minikbabyy Gizemlibirisi bekarken öyleydi valla bide ne güzel kestane yapardık sobada🤤 herşey eskide kaldı. Bizde beraber yaşıyorduk mecbbuurreen hep mıçmıççç
yalcinsevda_06 Gizemlibirisi wıyy benim kaynanam da aynı öyle ya geçen konuştuk hindi alıp güzelce yemek yesek dedik içki almıyoruz biz zaten de kadın başladı bağırıp çağırmaya yılbaşı falan yok kutlanmaz o gün tavuk bile yapmam dedi elinden gelse karaları bürünecek yeni yıl geliyor diye görende çok dinibütün biri zannedecek ağzından yalan düşmez kalkmış bana nutuk çekiyor