Cly01 Kızlar bebeğim sabahtan beri ateşli 3 kez verdim düşüyor 4 5 saat sonra tekrardan çıkıyor duş aldırdık ıslak bez koydum uyuyor suan gece cikarsa tekrar calpol mu vereyim ne yapmalıym bilemedim ya😭
mysa2 Cly01 dolven varsa bi calpol bir dolven olarak devam et 38 in altına inmiyorsa muhakkak doktora götür
_YanakReisinAnnesii Cly01 calpol dolven dönüşümlü şekilde 6 saate bir verebilirsin , ateşi çok yüksek seyrediyorsa da acile götürebilirsin
Deletedmom_32 Cly01 6 saatte bir verilir diye biliyorum inatçı ateşe benziyor acile götürün kanına baksınlar enfeksiyon olabilir geçmiş olsun ❤️🩹
Edis07 Cly01 8 saatte bir verilir ama cok mecbur kaldiysaniz 5 saattedr verebilirsiniz. Yinede doktorunuzun tavsiyesini alin mutlaka
Metesmom Cly01 Bence en kısa zamanda doktora götürün ki ateşin sebebi öğrenilsin ona göre tedavi edilsin. Belki de enfeksiyon ateş yapıyordur ve antibiyotik gerekir.
Kubraduzgun Calpol vb gibi şuruplar açıldıktan sonra üzerinden bir ay geçmişse ilacın etkisi düşüyor dolabınızda her zaman açılmamış calpol bulundurun acil durumlar için
Minnossareannesi Cly01 Kaç aylık ? Kızım şuan 2 yaşında inatçı ateşte 4 saatte bir calpol pedifen dönüşümlü kullanıyoruz
GiybetReis Cly01 kaç aylık? 1,5 yaş sonrası için 4 saatte bi 2 ölçek calpol 4 saat sonra bi ölçek pedifen inatçi ateşte verilebilir. 1,5 yaş öncesini bilmiyorum ( uykusundan kaldırıp vermeyin)
Dunyamsensn2008 Cly01 Calpolu 4 saatte bir verebilirsiniz dolven 6 saate bir veriliyor eğer ateşi dusmuyorsa dolven deneyin 6 aydan büyükse
Cly01 Dunyamsensn2008 1 yaş nöbetçi eczaneye gitsek reçetesiz alabilir miyiz dolveni acaba evde yok çünkü
Hatcik Cly01 benim kizimin ateşini carpol düşürmez ben dolven veriyorum 6 saatte bir bazen çok inatçı ateşi oluyo fitil yapiyorum
Kbraninalparslani Cly01 benim bebeğimde böyle oldu gündüz inişli çıkışlı atesi oldu gece nöbet geçirdi bence ateşi düşmüyorsa acile götürün
Elifkskl Kbraninalparslani böyle yorumları görünce içim acıyor benim oğlumda geçirdi insanın evladı başkaymış bee öldü sanmak çok geçmiş olsun Rabbim tekrar yaşatmasın korusun yavrularımızı
Cly01 Kbraninalparslani götürdük canm dolven yazdılar düştü şimdilik bakalm herkese teşekkür ederim 🤗