KumsalAda2 Kızlar 5 gün oldu sezeryan olalı evde batikon sürüyorum ama yanma yapıyo sürerken normal mi yaa
berkinannesi_ KumsalAda2 ben hiçbirşey yapmadım sabah sezaryen oldum akşamını sprey sıktılar yaram hep açıktı duşta bile kapatmadım
_YanakReisinAnnesii KumsalAda2 günde 1 defa 5 gün yapacaksın demişti benim doktorum , yanma vs olmuyordu bende
Ilkbebek Ben de sezeryan oldum ama benim doktorum hic oyle bisey demedi🙄 sadece 2. Gun bandanimi cikartti gec iyilestiriyor die. Sprey skti su gecirmeyen o kadar
KumsalAda2 berkinannesi_ eve gittikten 2 3 sonra duş al Bandajı çıkar dedi sonra batikonla hergün dedi sonra normal duş falan alabilirsin dedi
berkinannesi_ KumsalAda2 doktorunun dediklerini uygula canım benim doktor bişey demedi ben sordum herhangi ilaç vericekmisiniz diye hayır dedi 1 gün sonra duş alabilirsin demişti