Sema345 bu damladan bende alacaktım. Bi ara bebeğim uyumuyordu. Gece çok sık uyanıyordu. Doktoru arayıp sordum bitkisel verebilirsin dedi. Sonra ben almadım. Uykusu da düzene girmişti. Herneyse bi akrabamın 2 çocuğu var. Haliyle oynayacağız diye uyumuyorlar. Onada ablası tavsiye etmiş. Ablasının da 3 tane varmış. Peş peşe doğurduğu için kullanıyormuş hemen uyusun bende dinleneyim diye. Bizim akrabada almış. 2 çocuğuna kullandı. Birisi 4 yaşın da birisi 20 aylık daha. Gayet güzel uyumuşlar. Ertesi gün biz onlara misafirliğe gittik. Benm çocuğa da verdik. Eve gidene kadar uyusun diye. Normal de uyuyordu ne demeye verdim anlamadım. Eve gidene kadar uyudu iyi hoş ama gel gelelim ki gecesi çok fenaydı. Sabaha kadar uyumadık. Zır zır ağlaya ağladı. Kalktı kalktı oturdu emdi yattı. O gün ikimiz de sersem gibi olduk uyuyamadığımız için. Bidaha dedim tövbe. Allahtan sizde öyle birşey olmamış. Akrabamıza yazdım bizde böyle oldu diye. İlk gün öyle oluyormuş dedi. Bende anlamadım yani 🤷♀️