Balbeby Sabah kaçta uyanıyor? 4de kalkıp ayakta 2 saat geçirmesi iyi değil tabi. Benimkiler 10 da uyuyolar oda iyi değil mesela ama 6da uyanmalarından o kadar yorulmuştum ki ellemiyorum o yüzden normalde 9da yatar 6 gibi kalkarlardı şimdi 10 gibi yatıp 8 gibi uyanıyolar, küçük emmek için kalkıyo 2 defa falan tabi