Kızlar sünnet sonrası yapışıklık yaşadı mı bebeğiniz? Nasıl açıldı? Ben 6 buçuk aylık bebeğimi 1 ay önce İzmir de Ali çiftçi ya sünnet ettirdim çok övüldü cok iyi yorumlar vardı . Bebeğimin sünnet iyi geçti sadece ilk çil zordu sonra rahattı ama doktor ve asistanı aşırı iletişimsiz ağzını açıp bişey demiyor. 🤦♀️Neyse 1 aydır her hafta foto attık doktora kontrol amaçlı geri çekme yapın demişti sünnetimin ilk gününden bu yana her gün her bez açmamda özenle yaptım ama bugğn kontrole gittik yapışıklık var dedi ve uyuşturma vs hiç birşey yapmadan resmen bebeğimi çığlık çığlığa ağlata ağlaya yeniden kesip açtı. Çok kötüydü 6 buçuk aylık bebeğimi ilk defa bu kadar ağlarken gördüm .