Sarikuzumalp bende fiziki olarak alsammi diye düşündüm borsayla altın arasinda gel gitlerdeyim şuan. Hesap açsam kesinti sıkıntısı falan oluyo altında fiziki olarak alsam gram almak istiyorum satmak istediğimde ya satamazsam ya kuyumcu almazsa diye korkuyorum olabiliyo öyle de 🤦🏻♀️