NAZAKYOL06 sebze degil de benimki de meyve yemiyor. Hatta muz verince kusuyor. Normalde de yemek yemeyi sevmiyor belki ondandır. Bugün şöyle yaptım meyve vermek için: sabah meyve suyu yaptım ama püresini süzmedim. Blend ettim. Soğuttum , sonra içine irmik atıp pişirdim. Böyle yedi. Normalde asla meyve yediremiyordum. Sebzede de balkabağı falan deneyerek başla istersen. Balkabağını muhallebi gibi yap üzerine karadut özü ya da keçiboynuzu özü dök. Sonra kabak , sonra havuç falan dene. Tatlı seviyorsa