Bebeğimde uyuz çıktı tedavisine başladık. Doktor bir karışım yazdı onu kullanıyoruz. Bu karışımı uygulamak bebekte cok zor oluyor sürekli altını değiştiriyoruz üstünü değiştirmek zorunda kalıyoruz. Bu durumlarda etkisi azalır mı? Bir de banyodan sonra etkili olduğunu nasıl anlıyoruz kaç günde yaralar iyileşiyor? Bu krem dışında kullanabileceğimiz başka birsey var mı?