Gayet sağlıklı bir gebelik gibi görünüyor.iki günde bir %60 artmış olması sağlıklı olduğunu, gebeliğin geliştiğini gösterir.sizin ki bu oranda artmış.tabiki en doğru bilgiyi doktorunuz verir.değer 3000 i geçince keseyi görürsünüz.o zamana kadar her şey yolunda gibi gözüküyor.hayırlısı olsun sizin için.