Hanımlar, bebeğimin çişli bezinde turuncu lekeler görmeye başladım. herkes yetersiz sıvı alımı demiş fakat başka bir sorun olabilir mi. Doktora gitmek istemiyorum salgından yeterince nasibimizi aldık evden çıkmıyoruz. Hemşire veya doktor olan varsa yanıtlayabilir mi ?