mamacitasi Annelerim 14 aylık bir bebeğim. Önceleri duşa girerken ana kucağına bağlardım duş alırdım. Büyüyünce yürütece koyarak duş almaya başladım ama artık nerdeyse yürütecten çıkmak üzere. Siz nasıl duş alıyorsunuz.
kirmizibalikgolde mamacitasi akşam eşim gelince giriyorum . 16 aylık olacak . Siz neden eşinize bırakmıyorsunuz
NukleerBaslikliKizz mamacitasi 32 aylık hep beraber duş alıyoruz küçükken küvetinde duruyodu şimdi de beraber yıkanıyoruz
Sutlukahveeee mamacitasi ikinci bebekten aonr eşim gelince yapıyorum ilkinde beraber yikanirdik oglumla
-_-hUysUzvetatlikadin mamacitasi doğduğundan beri gece uykusuna yatırdıktan sonra alıyorum duş başka çözüm bulamadım 🤷🏻 hatta gece uykusundan aman uyanmasın ses olmasın diye saçlarımı kurutamıyorum diye kestim
ssari1903 mamacitasi ben park beşiğine koyıyorum önüne bak oyuncak döküp müzik açıyorum bu şekilde alıyorum örğmceğe falan hiç bırakmadım halıya takılır dye hep yanımdayke bindriyorum
161525 mamacitasi oğlum 1 yaş 5 günlük ilk 3 ay anakucagindaydi 8.aya kadar yurutecte 8den sonra da yürümeye başladı zaten imkanı yok uyumadan duş almamın zaten 8.aydan beri günde 1 uyku uyuyor 1 buçuk 2 saat kadar o süreçte alıyorum ya da alamadiysam eşime bırakıyorum rahat rahat duşa giriyorum işten gelince
yaramaz_bocegim mamacitasi malesef 2 yaş bugün duş almam gerekliydi abdest için. Beşiğine koydum çizgi film açtım telefondan 11 dk lık. O izleyip bitirene kadar çıktım. Ama normalde acil durum olmasa yapmam eşimi bekliyorum duş için ya da uyumasını
Asilahmet mamacitasi oğlum bebekken ikimiz beraber oturarak duş aldık 2 yaşından sonra artık onu tek duş aldırmaya başladım büyüdüğü için kızım var şuan 7 aylık yürütecine koyuyorum o bana bakıyor duş alırken çırpınıyor gelmek istiyor duş alırken zorlanıyorsan bebeğini uyutupta alabilirsin
limonkolonyasi mamacitasi eşim işten geldikten sonra veya kızım öğle uykusundayken uykuya yatırıp hemen giriyorum
gulyasahin mamacitasi küçükken eşim eve geldiğinde eşime bırakıp duşumu alıyordum şuan 2,5 yaşında uyuduğunda giriyorum artık uyanıp ağlamıyor😆