9 ay 19 günlük ikizlerim var erkek biri destekli uyuyor diğeri desteksiz desteksiz uyuyan emzik ile bağımlı şekilde uyuyor ve sık sık uyanıyor anlamadığım şekilde mesela 8:30 da koydum 8:50 de kalkıyor bu sefer diğerini de kaldırıyor yani bu şekilde olmasının sebebi ne anlamış değilim ne yapmam gerek böyle olmaması için ?