Dilan6248 Bebeğim bayadır çok huzursuz gece uykuları bitti neredeyse yanakları kızarık hafif kusmaları var ama ateş yok sürekli eli ağzında salyaları akıyor 3,5 aylık acaba diş mi geliyor
Dilaraortacc Dilan6248 atak haftasini bi hesapla istersen 14 19 atak haftasına girmiş olabilir dis etlerinde kabarık beyazlık var mı
Dilaraortacc Dilan6248 benim bebrgimde 3 buçuk aylık aynı belirtiler hatta dün post açtım bugün çocuk doktorumuza foto attım diş cikariyormis üstelik kopek dişleri sürekli elini emiyor meme ucumu ısırıyor birkaç gün takip et istersen sağlık ocağı ebesine bi sor
KubraResul Benim kızımda aynı şekilde ve çok belli kabarık var elli hep ağızinda ve salyası çok fazla ama uyumasinda sorun yok şükür. 3 buçuk aylık köpek dişleri kabarmış ama ben bugün araştırma yaptım ilk alt dişler çıkarmış benim kızımın üst dişleri şişme var 🤦🏻♀️
Masallkiiz KubraResul bazılarının oluyormuş üst endişe etmeyin doktoruna kontrol ettirin yeterli inşallah ☺️💖☺️🤲🏻
bebegim34 Bizim de 3.5 ay köpek dişleri çift taraflı hafif kabarmış. Sıralama da bu dişler 18 ay denirken bizim şimdi çıkıyor sanırım