kızlar temmuzda doğum yaptım 27 kasımda ilk adetimi oldum 6 gün sürdü dün tekrar bir leke geldi gerisi yok ara ara leke leke geliyor ama devamı yok bu şekilde olması normal mi hamilelik olur diye korkuyorum korunuyoruz ama insan yinede korkuyor başına gelen var mı yardımcı olur musunuz??