Kızlar merhaba, 7 ay 12 günlük bebeğim var. Bugün doktora gittik 11 kilo çıktı. 1 buçuk ay önce kontrole gittiğimizde 10 kiloydu. Doktor gelişimi gayet güzel demişti. Şimdi obeziteye eğilimli dedi. Çok üzüldüm. Sadece anne sütü alıyor ve uyku öncesi emziriyorum. Emme saatlerimiz düzenli. Sadece gece uykuya dönmek için çok emiyor. Ek gıdayı da iki öğün veriyorum. Anne sütü alan bir bebek obez olur mu? Aylarca emzir, aç bu çocuk, memeni sakınma diyenler şimdi doktorun lafını duyunca obez ettin çocuğu diyor. O laflara kulağımı tıkıyorum ama bebeğimin sağlığı kötüye gidecek diye korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım çok mu kilolu, gece emmeyi mi azaltsam, bebeğim adına endişeleniyorum.