Kızlar merhaba 7.5 aylık bebeğim poposunda hiç bir sey yok ozel bölgesinde dis tarafta kızarıklık var baya gecen yine olmuştu geçmişti dun hafif vardı bugün daha cok oldu. Ama böyle pisige benzemiyor anlamadim. Bezden mi oluyor acaba bezi dr sık sık değiştiriyorum hep asla bekletmem. Sizce neden oldu ne iyi gelir