Siyahii şikayetvar a yazın. Ürün denemek biliyorsunuz yasak. E ben de 3 seferdir kapatıcı tonu tutturmaya çalışıyordum ama ya açık ya koyu. Ben de şikayetvar a yazdım. Daha ne kadar harcama yapmam lazım uygun tonu bulmak için diye. Aradılar ve açılmış ürün dahi olsa her mağazalarında iade ve değişim yapabileceklerini söylediler. Sizin iade etme sebebiniz nedir ?