ozlemku Emzirirken Göğsümün biri büyük biri küçük , kıyafetten bile bazen belli oluyor, emzirmeyi bıraktıktan sonra öyle kalıyor diyorlar bu durumu yaşayan var mı?
anneyimben- ozlemku bende bekleyeyim burada. Benimkide biri portakal kadar diğeri mandalina sjsj dar giyemiyorum maalesef. Umarım geçicidir
irva ozlemku Valla bende düzelmedi ki sadece 1 ay emdi.2 sene oldu doğum yapalı hala aynı.Doktora gidicem bir bıçak altına yatmayı düşünüyorum şahsen.
LilyaBn ozlemku Benimki düzeldi. Kızım 21 ay sadece sağ meme emdi. Emmeyi bıraktıktan sonra 1ay içinde eşitlendi😍
ozlemku anneyimben- benimde aynı durum aslında küçük olan taraflada veriyorum ama ilk doğduğunda onu pek almamıştı glba o yüzden diğer taraf daha büyük oldu 😂🙈
Mamaftma Aynen canım ilk bebeğimde yaşamdım o durumu biri portakal biri ceviz 😀 emzirmeyi bırakınca aynı oldular dert etmeyin. Hatta şimdi 2. Bebeğimde de aynı durum süt tutmuyorsan göğsüm 🤷♂️
Oznrusk Benimde öyle sol görüşüm onun ucu küçük diye almadı zar zor veriyorum küçücük kaldı çok komik duruyor 🙈