Kızım 13 aylık emekliyor, bir yerlere tutunarak yürüyor, desteksiz ayağa kalkabiliyor ama adım atmıyor ellerinden tutup yürütmeye çalıştığımda kendini salıyor oturuyor üşengeç bizim kız sanki hiç yürümeyecekmiş gibi geliyor 😂 sizin bebişler ne zaman yürümeye başladı?