Arkadaşlar ilk evladım o yüzden bilinçsizlik ister istemez oluyor , dışarıda hastanede hep bebek görüyordum üzülüyordum benim kızımda hasta olmadi inşallahda olmaz diyorduum ama sanirim oldu beni bilgilendirirmisiniz dun geceden beri oksurugu var ama siddetli değil o yüzden hastaliga yurutmedim sabahda ishal gordum gine icime birsey düşmedi oglende gorunce bi suphe dustu üstüme simdide gördüm bu arada bendede hafif oksuruk ve bogaz agrisi var yeni oldu ondan banami gecti yada benden ona yani bize care çok igne serum yapabilirlerde bebege ne yapiyorlar bilginiz varmi bu arada 5 aylık. 😢