Artık kafayı yicem sürekli hasta sürekli 31 aylık bu arada önce ayağı kırıldı 2 hafta alçıda kaldı iyileşti derlen kreşe başladı yazdan beri gidiyor bu arada neyse hastalandı evde 10 gün kaldı iğneler antibiyotikler vs kullanmadığımız bişi kalmadı sonra gene başladı gene hastalandı bu sefer 2-3 haftadır gitmiyor kreşe evde ama gene hastalanıyor bi bakıyorum gözü iltihap kapmış bi bakıyorum ateşi çıkıyor iniyor bi bakıyorum geniz akıntısı zaten aşırı iştahsız günü iki lokma ile kapatıyor ben ne yapacağımı şaşırdım çocuk immünolojiye randevu aldık nesi var bu çocuğun ben bakamıyor muyum yetemiyorum bugün hava alsın diye dışarı çıkardım eve geldik sesi kısılmış şaka gibi