63_hulya_63 enmir cNm hergun kayısı ye ihmal etme ben 2 gün kayısı yada fitil herhangi bişey kullanmasam öğün ölüyorum resmen
63_hulya_63 Berenberfu bende gaz sancısı yok ama afedersiniz dışkım taş gibi sert oluyo yumuşatmak için kayısı yiyorum hergun
Ebrucekin 63_hulya_63 bu sorun genelimizde var ve iste dogumdsn sonra 1sene toparlanmamjz zor oluyormus yani hem emzirdimiz icin sindirme zorlaniyo ve içtimiz suyun cogu süt oluyor bebege buda bizde suyu azaltiyo sindirimi yavaşlatıyor
Ebrucekin enmir benimde bugun kanamam olmadi ilaci surdum kremi iste yinede agri bar meme var isye o bi gitse o yapiyo agriyi one canım senin dedin sipreymi zaten gecmezse hastaneye gidicem ya cok lanet bi hastalikmis valla