Kızlar dün birden kızım rahatsizlandi memleketten evimize geldik buraya da kar yağmış geldik ki ev buz gibi kombiyi hemen açtık elektrikli ısıtıcıyı açıp önüne oturttum üşümesin ev ısınına kadar diye ama galiba birden hava degisiminden kapti geceden beri öksürük ve sanki balgam varmış gibi genizine bisey kaçıyor gibi burnunu temizliyorum aferin veriyorum ama onun disinda ne yapabilirim ılık bişeyler içireyim bitki çayı gibi diyorum ama emin olamıyorum