fatmaa37demir Kızım 2 ay 25 günlük. Tek başımayken bebek arabası çok zor oluyor indir kaldır derken. Kanguru kullanmak istiyorum şöyle en azından saglik ocağına gidip gelirken. Siz ne zaman kullanmaya başladınız?
Ucansupurge fatmaa37demir kafasını dik tutabildigi andan itibaren kullanılabiliyor. Ben 3. Aydan beri aktık kanguru kullanıyorum kızım 15 aylık. Hatta şuan kanguruda 😇
Asyaveannesi04 fatmaa37demir 2.aydan itibaren kullanmıştık 3 ay anca kullandım babybjörn almıştım sonra dolaptan sattım😄
fatmaa37demir Ysgl26 bende hep tereddütte kaldığım için kullanmadım ama artık 3 aylık olacak çok da olmasa en azından 1 saatlik işimin olduğu zamanlar kullanmayı düşünüyorum. Tek başıma bebek arabası ile bir yere gitmek zor oluyor
fatmaa37demir Ucansupurge kafasını dik tutabiliyor 😌 o zaman kullanabilirim yani. Şimdideye kadar kalcasina falan bir zarar verir miyim diye kullanmadım hiç
Ucansupurge fatmaa37demir kalça ulturasonu cektirdiniz mi canım. Ulturasonda sıkıntı cikmadiysa bir problem olmaz🤗
Ucansupurge fatmaa37demir gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz o zaman oturuş pozisyonunu w şeklinde ayarlayacaksin sarkmayacak ayaklar 🌺❤️ En güzel ve rahat olanı annenin bebegini giymesi. Hem bebiş kendini daha güvende hisseder.😍