Bebeğim 1 aylıkken uzamış sarılığı çabuk atsın diye biberonla mama vermeye başladık sonra bir süre devam ettik bazen akşamları emmek istemiyordu sütüm azaldıgini düşünerek ve uuzn uyusun diye mama vermeye devam ettim. Bu zamana kadar bir sıkıntı yaşamamıştık. Ama şu son 4 gündür meme reddi var biberon kaynaklı mi yoksa bu ayda oluyor mu herkesre bilmiyorum. Çok çaresiz hissediyorum 3 4 dk emip kafasını geri itiyor. Doymadığını düşünüyorum az uyuyor uykuya zor dalıyor. Bir de sütüm de tazyikli. Yatarak gezerek zıplayarak buzuki açarak her türlü emzirmeyi denedim ama çare bulamadım. Sütüm var sıkınca geliyor sağdığımda da 100 ml gelmişti. Ama emmiyor emmedigi için sütüm birikmedi bugün mesela biberonlavermek zorunda kaldim. Neden böyle oluyor? Bir de emmek istemediği zamanlar gazini çıkartmayı deniyorum gaz çıkıyor tekrar vereyim diyorum yine almıyor memeyi . Gece uykulu haldeyken uyurken güzel emmiyor ama.