MercimekDogdu 3 gun once dogum yaptim. Bebegimin karni tok olunca cok derin uyuyor. Tam doymadiysa tilki uykusunda oluyor hemen uyaniyor. Ben de iyice doyurup yatiriyorum ama uyandirmazsam uyku suresi 5-6 saate cikiyor. 2 saatte bir uyandirip gene emzirmeli miyim yoksa uyumasinda sakinca yok mu? Siz ne yapiyorsunuz?
EsraToprak MercimekDogdu guzel anne, sarilik riskinden dolayi ilk 1 ay nerdeyse 2 saatte bir muhakak emzirmelisin.Hala anne karnin da hissettigi icin uyumasi cok normal, uyanmasa bile uyarark muhakkak emzir.Saglikla buyut insalllah 🤲🏻❤️
Gizem37 MercimekDogdu Benim minnak oglusumda öyleydi Allah korusun uzun sure ac kalirsa sarılık riski olabiliyo uyanmiyosa altini ac rahatsiz et boynunun altini gıdıkla biz 1 hafta enfeksiyondan dolayi hastanede kaldik bunları hep hemşirelerden ogrendim deneyebilirsin ben kaldiramayinca onlari cagiriyodum onlar kaldiriyodu 1 saate bir kere geliyolardi uyandir emzir diye biz böyle hem sarılık riskinden kurtulduk hemde düzenli kilo aldık cok şükür❤
nesparlar MercimekDogdu çok uzun süre kan şekeri düşer ve sarılık riski artar. Ayak topuğunu, burnunu sık uyandır. Mutlaka 2 saatte bir emzir. Bebeğinin aç kalması sağlıklı büyümesinide engellemiş olur
esra6345 MercimekDogdu sarılık riski olmaması için 2 saatte bir emzirin. Bir de hemşiremiz bize bebek uyuyarak değil beslenerek büyür demişti çok ta doğru. Altını açınca uyanıyor genel olarak
MercimekDogdu EsraToprak uykusu varken emmiyor ki😞 uyandirmaya calisiyorum ama iki emiyor sonra uyumaya devam ediyor.
Lina08 MercimekDogdu ilk ay bitene kadar 2-3 saate bir emzirmeniz gerekiyor.5-6 saat çok uzun ve sarılık olan Bebekler uykuya meyilli olur farkında olmadan yükselmesin değeri.bizde şuan 50 günlüğüz, ilk ay bu şekilde devam ettik
deletedmom4842 MercimekDogdu Kaldırın tabii 2 en geç 3 saatte bir emzirmeniz lazım onlar şuan zaten çok uyuyacak beklerseniz aç kalır uyandırın
Defneninannesi Merhabalar, sizin gibi acemiliğime geldi güzel uyuyor diye kıyamadım kızıma neredeyse sarılık oluyordu.
MercimekDogdu Defneninannesi ay kuzum ben de kiyamiyordum ama korktum artik 2 yada 3 saatte bir kaldiriyorum. Nasil smdi sagliklidir ins?
Defneninannesi MercimekDogdu sağlıklı sağlıklı çok şükür :)) Şuan 4 aylık geçirdik o günleri. Zaten 1 ay böyle devam etseniz birsey kalmaz. Allah’ın izniyle
Gurbettebianne MercimekDogdu 2 saate bir uyandır emzir canım . Ben 1,5 aya kadar öyle yapmıştım sonra kendi acıkınca uyandığın emzirmiştm
MercimekDogdu Gurbettebianne artik uyandiriyorum canim zaten gece ben uyandirmasam bile o 2 saatte bir uyaniyor😂
Fehimesaglar Mutlaka emzir canım biliyoruz zor uyanıyolar ama mecbur ilk ay sık sık emzir sarılığını atsın