Ffak Kızlar merhaba bebeğim üç aylık saçları biraz uzun o yüzden arkada ki saçları hep düğüm oluyor nasıl açıyorsunuz veya kullandığınız bir şey var mı önerinizi bekliyorum
Ffak Defnemmm1 kesmeye de ben kıyamıyorum annem acmıstı tarakla bir iki defa da yağ felan sürsek açılır mı acaba