Tubis_0 6 aydan fazla meme reddi yaşadım 3 ayı Aydın sıcağı yazına denk geldi klimalı odadan dışarı çıkamadım zorla emziriyordum yürüyerek yatakta zıplayarak duşta yatarak nelet neler denedim sıcaklardan çişi pembe gelmişti çok dikkat etmem gerekiyordu. Üstüne reflüsü vardı azıcık zorla emziriyorum onu da kusardı. 3 yasındaki oğlumda ilgisiz kaldı dışarı çıkamadık eve kitlendik resmen bebeği dışarı çıkardığım an çişi pembe gelirdi terlediği için. Çok zordu psikolojim bozuldu bi ara ama geçti herşey geçiyor benim 2,5 aylıkken başladı meme reddi emzikten dolayı oldu emziği bırakmıştım parmak emmeye başladı parmak emen çocuk ve emzik emen çocuk emme refleksini ordan karşıladığı için bazı çocuklarda meme reddi yapıyor maalesef emzik hiç kullanmadım büyük oğlumda bu bebeğimde 1 ay gaz için doktor kullanmamı söylediği için kullandım ama o 1 ay benim 7 ayımı yedi.