Hayris eşim dövmeci heryerinde dövme var hatta yüzünde bile ve hiçbirinden pişman değil. Ben ilk dövmemi evlendikten sonra eşime yaptırdım nikah kıydığımız günü yazdırdım elimin üstüne ve baktıkça mutlu oluyorum. Onun haricinde birkaç yara kapatma dövmem var bide diğer elimde var hepsini eşim yaptığı için pişmanlık duymadım veya dövmemden sıkılmadım anısı var çünkü. Bende kızımın adını yazdırmayı düşünüyorum en kısa zamanda, eşimin adını da yazdırıcam. Bence anısı olan birşeyi yaptırırsanız pişman olmazsınız bence