srbrs merhaba bütün bezleri denemiş 1 yaş annesi olarak ara ara her bez pişik yapıyor prima da dahil prima bana para tuzağı gibi geliyor. bebeğinizin poposunu kısa aralıklarla yıkayarak bazen nemlendirerek pişiği önleyebilirsiz azıcık pişikte de yıkayıp sürün kremi sarın bezini hemen geçer zaten bebek bu illa oluyo yani arada