Ayhis AyseNil22 gaz yaparmı bilmem ama benım bebeğimdr kabızlık ve huzrsuzluk yapıyordu ne zaman yesem o gece uyumuyordu .gaz sancısı cekmiyordu ama bir şekilde huzursuz oluyordu uyuyup uyanıyordu sürekli, ama bal kabağı çok gaz yaptı.
AyseNil22 BalkizimBaloglum2 gerçekten mi ya tüh benim de öyle bir canım çektş ki hatta tek tek çizik attım şuan ama yemeyeceğim