Kızlar Bn yaklaşık 10 gün önce test yaptım biri silik olmak üzere iki çizgi çıktı dün misafirlikteyken aşırı derecede kanmam oldu iç çamaşrim sırılsıklam olmuştu diyebilirim hemen özel bir hastaneye gittik ama doktor ultrasonda bebeği görmedi gebelik gözükmüyor dedi kan verdim onda gözüküyor gebelik var dedi ama sağlıklı bir gebelik mi bilmiyorum dedi sağlıksızsa kanla atar dedi kafam çok karıştı düşük olurmu pazartesi günü tekrar kan vercem şuan kanamam yok birde Bn daha folik asit kullanmadım Bi sorun olur mu ya?