Kizlar dogum yapali 1 ayi gecti normal doğum yaptim dikislerimde düstü ama hala kanamam devam ediyor adetli gibiyim bazen peceteye dolu dolu geliyor bazen leke gibi geliyor ebe kadin doguma bi git 40 ini bekle devam ediyorsa git dedi simdiye kadar gecmesi gerekliymis sanirim bu sekilde olan var mi kadin doguma gittigim zaman ne yaparlar sizce ve bu kanama neden oluyo hala normal mi basina gelenler yazabilir mi ?