Berilismom 3 yaşına girmemize iki üç ay kaldı hala geceleri uyanıp duruyor var mı benim gibi anneler acaba sağlık sorunu mu var diyorum dr götürüyorum bi sıkıntı yok
Hayris Berilismom bebekken büyüdükçe daha iyi uyur diye düşünürdük şimdi o günleride özler olduk değilmi uykuya direnme gece sürekli uyanma herşeye inat etme 😣😬😵💫
1Mother1Boy Berilismom Biz de aynı durumdayız 1 ay sonra 3 yaşına girecek hala uyku sorunları devam ediyor. Doktora da götürdüm herşeyi temiz hiç bir sağlık sorunu yok. Genetik diyo doktor benim de eşimin de uyku sorunu var ona bağlıyoruz artık.
Sutlukahveeee Berilismom benim oğlumda oylev Haziran da girecek 3 yaşına akşama kadar uyutma bı saat uyusun kalkıyor bı daha uatmiyir bezdim artık bide çok gürültü yapıyor komşular sikayetci
Pasamm14 Bizde de durumlar aynı subatta üç yaşında olucak hala gece uykusna zorla yatırıyorum sallayarak uyuyor gece kalkıyor birde bunlara rağmen sabagin köründe uyanıyor
BalkizimBaloglum2 Pasamm14 ayni benim kizimi anlamışsınız sanki şubatta 3 yasina giricek sallayarak uyuyor saatlerce sallatiriyor kendini bazen 12yi buluyor uyumasi sabah erkendende kalkiyor siz gündüz uykusunu bıraktınız mi
BalkizimBaloglum2 2 ay sonra benim kizimda 3 yasina giricek bazen uyanmAz bazende deli gibi ağlayarak uyaniyor 2,3 kez gece gündüz olan şeyleri kafasına takıyor benim ki